Suomeksi På svenska In English
Korisi on tyhjä.

OSTOSKORIN KÄYTTÖOHJEET

Punanaamion ostoskorin käyttäminen on helppoa, kunhan maltat opetella muutaman pikkuasian.

Jotta tuotteiden poimiminen ostoskoriin onnistuu, selaimesi (esim. Internet Explorer, Firefox, Mozilla...) cookie-asetus pitää olla päällä. Oletusarvoisesti se onkin.

  1. Tuotteiden poimiminen ostoskoriin: Jokaisen tuotteen kohdalla on Lisää koriin -nappi, jota painamalla tuote tallentuu ostoskoriin.
    Lisää koriin -napin vieressä on pikkulaatikko , johon voit kirjoittaa, kuinka monta kappaletta kyseistä tuotetta haluat tilata. Oletuksena on 1 kappale, joten jos haluat tilata esim. vain yhden Rasta-peruukin, sinun ei tarvitse muuttaa laatikossa olevaa 1-numeroa.
    Jos tuotteesta on eri värimalleja tai kokoja, valitse ensin väri tai koko Lisää koriin -napin yläpuolella olevasta ponnahdusvalikosta, ja sen jälkeen merkitse määrä laatikkoon ja klikkaa Lisää koriin -nappia.
  2. Ostoskorin sisältö: Aina kun poimit tuotteen ostoskoriin Lisää koriin -napista, ohjelma lisää tuotteen ostoskoriin ja sivun päällä käväisee nopea ilmoitus: Tuote on lisätty ostoskoriin. Tämän jälkeen voit jatkaa sivujen selailua ja tuotteiden ostamista.
    Ostoskorisi sisältöä voit tutkia ja muuttaa klikkaamalla linkkiä Ostoskori. Löydät sen punaisen ylärivin alapuolelta, oikealta, pikkulippujen vierestä.
  3. Tilapäisesti loppu: Kun tuotetta ei ole varastossa, sen kohdalla lukee Tuotetta ei saatavilla (kategoriasivulla) tai Varastossa: loppu (tuotesivulla). Tällöin näet tuotteen ja sen tiedot sivuillamme, mutta et voi tilata sitä. Sama tilanne on myös silloin, kun tuotteesta on jokin väri, malli tai koko tilapäisesti loppu. Silloin et voi tilata juuri sitä väriä, mallia tai kokoa, vaikka muut vaihtoehdot ovatkin tilattavissa.
    Kun tuotetta tai väriä/mallia/kokoa on jälleen varastossamme, poistamme "Ei saatavilla"-viestin, jolloin kyseistä tuotetta tai väriä/mallia/kokoa voi taas tilata.
  4. Toimitusalue: Kun olet valinnut ostoskoriin kaikki haluamasi tuotteet, klikkaa linkkiä Ostoskori, jolloin pääset valitsemaan alueen (maan), minne tuote lähetetään sinulle. Valitse toimitusalue ponnahdusvalikosta.
  5. Tilauksen ja tilaajan tiedot: Täytä huolellisesti lomakkeeseen kaikki tietosi, tilauksen toimitus- ja maksutavat. Varmista, että sähköpostiosoitteesi on täysin oikein kirjoitettu. Jos siinä on kirjoitusvirhe, emme voi lähettää sinulle tilausvahvistusta. Lisätietoja-laatikkoon voit kirjoittaa kysymyksiä tai muuta tilaukseesi liittyvää tietoa.
  6. Kun lomakkeessa on kaikki tietosi, klikkaa nappia Tilaa tuotteet.
  7. Tarkista vielä tiedot ja vahvista sen jälkeen tilauksesi sivulla olevien ohjeiden mukaan. Jos tiedoissa on virheitä, pääset korjaamaan niitä selaimen Takaisin-painikkeesta.
  8. Nyt tilauksesi on tallentunut järjestelmäämme.
  9. Saat sähköpostiisi automaattisen viestin, että tilauksesi on lähtenyt meille onnistuneesti.
    Mikäli kaikki on tilauksessasi kunnossa, pyrimme lähettämään paketin viimeistään kahden arkipäivän aikana ja mailaamme sinulle tuolloin myös lähetyksen nettiseurantatiedot. (Huom! Suosittelemme, että seuraat lähetyksen kulkua netissä; esim. postin osoitekortit hukkuvat todella usein matkalla!)
    Mikäli tilauksessasi on jotain kysyttävää, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse, ennen kuin lähetämme mitään. Muista käydä siis lukemassa omaa sähköpostiasi ja ota yhteyttä, mikäli et ole parin päivän päästä saanut meiltä mitään muuta viestiä kuin tuon automaattisen viestin.